ویدئو گل تماشایی سردار آزمون در بازی شباب الاهلی مقابل بنی یاس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و استون ویلا (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | تساوی بی‌ارزش تنهاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ناتینگهام فارست (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | تساوی بدموقع آبی‌های لندن پخش زنده بازی بارسلونا و آلاوس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رضاییان: حالم خوب نیست، اما سکوت می‌کنم! احضار درویش به کمیته انضباطی استقلال - ذوب آهن در قلعه حسن خان پخش زنده بازی تراکتور و فولاد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال حذف حسینی از تیم ملی قوت گرفت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد «شه‌بخش» در لیگ حرفه‌ای بوکس به میدان می‌رود بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان فاصله کوتاه قهر و آشتی مهرداد محمدی و رامین رضاییان گاریدو تمرینات پرسپولیس را تعطیل کرد گلر استقلال راهی لیگ ۲ شد!
سرخط خبرها

نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه

  • کد خبر: ۲۹۲۸۷۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه
یوونتوس در هفته هفتم سری آ ایتالیا برابر کالیاری متوقف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های یوونتوس و کالیاری در چارچوب هفته هفتم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یووه در ابتدای بازی و در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی توسط دوشان ولاهوویچ به گل رسید و از حریف پیش افتاد. در حالی که بازی با همین نتیجه به سود شاگردان موتا رو به اتمام بود، رضوان مارین در دقیقه ۸۸ گل تساوی کالیاری را به ثمر رساند تا مانع از پیروزی یووه در خانه شود.



فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه ۸۹ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شاگردان موتا چند دقیقه پایانی بازی را ۱۰ نفره دنبال کنند.

یوونتوس با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و فرصت نزدیکی به صدر را هم از دست داد تا با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدر نشین در رده سوم جدول قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->